Livet

När jag festar till det.


Det är lördag.

Hittills har jag storstädat lägenheten, fixat lite på balkongen, hälsat på päronen samt skrivit klart en uppsats.

Nu antar jag att jag borde vara på väg ut till närmsta bar. För det är tydligen det folk i min ålder gör.

Nu är jag ju inte så förtjust i barer. Eller människor. Eller alkohol för den delen.

Fast det är rätt vilt här hemma också.

PicMonkey Collage25.03.jpg

Vi ska till och med byta ut det vanliga lördags chipset till grönsaker med dipp.

Helgalet.

Jag säger som min favorit på facebook.

Blott en gång vi lefvom!

Ha en trevlig lördag!

-I


It’s Saturday.

So far today, I’ve cleaned the apartment, tried to get the balcony ready for spring, visited the parents and finished my essay.

Now, I guess I should be on my way to the closest bar. Apparently that’s what people my age does.

Unfortunately, I’m not that into bars.

But it’s kinda crazy at home as well.

We’re even changing out the normal Saturday chips to vegetables and dipp.

It’s insane.

Have a nice Saturday!

-I

Leave a Reply

