Livet

Ännu en onsdag


Nej hörni, det är bara att konstatera.

Mitt liv är så mycket tråkigare när jag inte flänger runt i Milanos tunnelbanesystem.

Sedan sist har jag dock yrat runt i J:stad istället. Det har blivit ett par besök i himlen, aka Lundagård, lyssnat till Grekiska toner med Artemis i Schaumansalen,jag har jagat sommarjobb och förundrats över att “sex sells” tydligen också kan implementeras på grönsaker…

morötter

Det här med sommarjobb dock, det är en skild historia. Det känns ju som att alla samt deras hamstrar söker sommarjobb.

Sambon konstaterade att jag eventuellt borde söka jobb som pensionär

. Jag har konstaterat att jag inte tar råd av honom igen.

Nu har jag en del skolarbeten som ska färdigställas, och sen ska denna pensionär promenera iväg till vävkursen 😉

Ha en bra onsdag!

-I


No, I just have to realise, my life is way more interesting when I’m running around in Milanos underground…

Since the last time we spoke, I’ve been running around J:stad instead.

I’ve visited heaven, aka Lundagård a couple of times, listened to Greek tones whit Artemis,  had some less successful summer job hunting sessions and had to understand that “sex sells” even in the carrot industry…

Summer jobs. I feel like everyone and their hamster is looking for one.

The Fiancé said I should apply for a job as a retired lady.

I’ve learnt to never take his advice ever again 😉

I have a few school assignments to finish, and after that this retired lady is heading straight to her weaving class!

Have a nice Wednesday!

-I

f475f-garn

Leave a Reply

