Livet

Southbound


Jag sitter på ett tåg. Påväg söderut.

Om man bortser det faktum att jag inte sovit så mycket eftersom att jag varit så nervös samt att det tagit tågets internet 5 minuter att ladda 16 sekunder av en YouTube video går det fint.

Jag har även en grupp Norrmän framför mig så man kan väll säga att jag mer eller mindre är med i ett avsnitt av SKAM 😉

IMG_20170220_093504_Fotor.jpg
bjuder på en omotiverad bild av Mio i brist på annat.

Ha en bra vecka!

-I


I’m on a train. Im going south.

If you don’t count in the fact that I haven’t slept last night because I was so nervous and that it’s taken the train WIFI 5 minutes to load 16 seconds of a YouTube video, Im fine.

There are also a  few Norwegians sitting in front of me, so I may or may not be feeling like I’m in a episode of SKAM.

Have a nice week!

-I

f475f-garn

Leave a Reply

