Svammel

När en lillebror fyller år.


Min lille lillebror fyllde 16 år i början av veckan.

16 år. Roligt för honom, lätt ålderskris för mig 😉

Under en loppisrunda hittade jag den perfekta födelsedagspresenten.

Meka med moppen.jpg

Denna goding, utgedd under det ljuva 70-talet är en liten guldklimp.  ( I mina skrotsamlar ögon) Nu är jag ju ingen expert på att meka med något alls, men sambon försäkrade mig om att infon var fullkomligt giltig 😉

Detta tillsammans med en påse proteinpulver och kopiösa mängder snickers torde väll förnöja en tonåring. Right?

-I


My little baby brother turned 16 this week.

Funny for him. I’m feeling more old than amused 😉

During one of my many trips to the thrift store I found this book.

This little pudding, published in the 1970’s is golden. (In my scrap collecting eyes). I’m not an expert in the area of mechanics, but the fiancé assures me it’s valid. 😉

This combined whit a bag of protein powder and copious amounts of snickers should please a teenager. Right?

-I

f475f-garn

Leave a Reply

